KAMI MEMPUNYAI PAKEJ-PAKEJ BARU YANG MURAH & BERPATUTAN BERMULA SERENDAH RM150... SESUAI UNTUK SEMUA GOLONGAN. Untuk tempahan sila hubungi AIDIL 013-7888873 atau AFIQ 013-7884121

MISS CABANA 2009 - FINAL

Photographer : AYDIEL
Organizes : SONY ALPHA JOHOR REGION
Location : DUTY FREE ZONE JB
Date : 31 JULY 2009





Berakhir sudah MISS CABANA 2009 yang berlangsung pada 31.07.09 baru-baru ini di Zon Bebas Cukai Stulang JB. Tahniah kepada pemenang-pemenang. Gadis yang aku target tu dapat no.2 dan yang winner tu memang cantik dan tinggi giler. Tengok la gambar dia kat atas ni, memang dia layak menang dan muka dia pun ada iras-iras sikit artis elyana. Dia bekerja sebagai make-up artis. Aku dengar khabar yang winner akan bertanding ke Miss Malaysia tahun depan. Wahhh tahniah lah... Memang ramai giler photographer yang turun maklumlah final. sampai berasak-asak & berebut-rebut aku dengan diorang untuk snap gambar yang terbaik. Memang dugaan betul waktu tu, susah giler nak dapat shoot yang menarik sebab semua ratu cantik berjalan secara spontan dan pantas tambahan pula photographer & videographer lain berebut dan menolak antara satu sama lain. Kena banyak sabar lah waktu tu. Yang penting aku dapat pijak kaki diorang sebab geram ambil space aku untuk shoot... hehehe... Semua gambar kat atas ni saja lah yang dapat aku shoot pada malam tu dan semua gambar tu aku tak edit... korang juga boleh layari laman web miss cabana ni di http://www.misscabana2009.blogspot.com/

Tiada ulasan: